Coface משיקה API Portal, פלטפורמה דיגיטלית חדשה המוקדשת לפתרונות API

הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה הזו, שתוכננה על ידי Coface, מספקת ללקוחותיה ולשותפי ההפצה מגוון שלם של ממשקי API (ממשקי תכנות יישומים).

פורטל ה-API של Coface תוכנן בעיקר עבור מנהלי אשראי ודירקטורים פיננסיים, אשר יכולים כעת ליהנות מהשירותים והמומחיות של Coface מסביבת העבודה שלהם (אפליקציות עסקיות, תוכנות מיוחדות וכו') לניהול סיכוני אשראי מסחרי בצורה יעילה יותר.

גישה מיידית לשירותי ונתונים של Coface בכל מקום בעולם

Coface משקיעה בתחום זה במטרה לספק ללקוחותיה פתרונות דיגיטליים מתקדמים לניהול סיכוני אשראי, בהתאם לסטנדרטים הטובים ביותר בשוק.

קל לשימוש, פורטל ה-API של Coface מציע כיום 26 מוצרי API בביטוח אשראי מסחרי או מידע עסקי, עם גישה לשירותים של Coface ונתונים ייחודיים על יותר מ-188 מיליון חברות. הודות לפתרונות אלו, לקוחות Coface יכולים לבצע רציונליזציה בעלויות מסוימות (פיתוח, תחזוקה) תוך חיסכון בזמן ומשאבים.

פונים למפתחים כדי לספק חווית לקוח מותאמת אישית

מטרתו הנוספת של פורטל ה-API היא לתת מענה לצרכים של מפתחי ה-IT של הלקוחות הארגוניים של Coface, שהם גם בעלי עניין בפתרונות הקבוצה. פלטפורמה זו מאפשרת להם כעת להתממשק בקלות עם סביבת Coface, אך גם לעצב ממשקי API מותאמים אישית המבוססים על המאפיינים הספציפיים של היישומים העסקיים שלהם או מגזר הפעילות שלהם.

קישור לקוחות, אתגר מרכזי עבור Coface ולקוחותיה

מספר חודשים לאחר השקת Alyx, העוזרת לניהול סיכוני אשראי דיגיטלי למבוטחיה, ממשיכה Coface את יוזמותיה לספק ללקוחותיה רמת קישוריות גבוהה יותר ולתמוך בהם בדיגיטליזציה של פעילותם.

זהו שלב חדש בשותפות שאנו מפתחים עם לקוחותינו. קישוריות היא חלק מהותי מחוויית הלקוח כיום, באותו אופן שבו היה חיוני לחברה להיות אתר אינטרנט משלה בשנות ה-2000 או לפתח אפליקציה משלה לנייד. פתרונות אלה עומדים בדרישות ההולכות וגדלות של מחזיקי העניין שלנו ליעילות רבה יותר, מסעות לקוחות חלקים יותר ופיתוח הצעות חדשות. אנו משוכנעים שקישוריות היא דרך מרכזית לספק שירות באיכות גבוהה יותר ללקוחותינו ולבדל את עצמנו בשוק שלנו.

- בריס טריאל, מנהל חדשנות קבוצתי